Wednesday, November 03, 2010

重遊虎豹別墅

從網友意粉的網誌中得知虎豹別墅將會有開放日, 蝦子餅大感興趣, 我們便於上星期六去參觀. 中午到達時已經有不少人在排隊等待入場.

虎豹別墅原來真的很大. 小時候只到過它的花園參觀,印象最深刻的當然是十八層地獄壁畫. 今次可以參觀別墅內部真是難得. 由於遊人眾多, 很多照片都很難拍得滿意.


















在虎豹別墅逗留了個多小時後, 我們便乘的士到鵝頸橋熟食中心, 吃清真惠記的名物 – 咖哩羊腩飯和燒鴨. 咖哩羊腩飯質素比想像中一般, 羊腩並不是真的羊腩, 可能是因為過了午市的關係, 羊腩已經賣完了. 而咖哩汁也不見得特別好吃. 反而後來的燒鴨給我們帶來驚喜. 燒鴨皮脆肉嫩, 脂肪少, 由於醃料下得不多, 鴨肉的鮮味並沒有被掩蓋. 放底的鹵水蘿蔔更是清甜美味. 不消一刻我們便把燒鴨吃光.



離開鵝頸橋熟食中心, 我們便向跑馬地方向散策, 沿途看到不少有特色的店子和建築物. 晚上再回家吃飯.

6 comments:

naruto said...

我估到佢超多人,所以無去囉,我好怕嘈呀

ayclui said...

大叔:
唔去唔知幾時再有機會開放呀~ 塞住耳仔, 早D 出發囉...真係好得.

largeheadboy said...

我對食興趣大啲~
“羊腩並不是真的羊腩”?咁係乜嚟架?
我覺得個咖哩辣咗少少

maymay said...

細時去呢樹好驚驚架,大個左都唔想再去lu

supageti said...

頭先我仲同緊 R 講話無人去捧場添,哈哈!

我地應該下個禮拜去。

ayclui said...

大頭:
羊腩並不是真的羊腩 --> 係好多骨嘅部份囉, 咬到牙都崩...@@

maymay:
咁渣o架你...^^

意粉:
幾好睇呀呵?