Monday, February 13, 2012

在馬家莊清真館吃肉餅

最近看鱔稿王留意到有兩間推介食店, 都是在我家附近.  雖然明白食物質素跟書上說的一定有分別, 但也一去無妨.  其中一間是位於塘尾道的 馬家莊清真館”.  據說這店子是九龍城清真館店主的姊妹經營的.
我們於晚上六時左右到達, 看了一會餐牌便點了牛肉餡餅 (一客兩件, $26), 羊肉餡餅 (一件, $18), 咖哩羊腩飯 ($45), 孜然羊肉跟薄餅 ($68+$28), 豆漿一杯 ($9)
咖哩羊腩飯是一人份量, 咖哩汁很夠香辣, 是沒有加椰漿的那種.  羊腩香軟帶微酥.  個人覺得這裡的咖哩羊腩飯比鵝頸橋那個好吃得多.

咖哩羊腩

之後來了孜然羊肉跟薄餅, 雖然羊肉切得比較細碎, 不過混合了香料, 大蔥, 薑片一起炒又是非常惹味, 用薄餅包著吃很快就吃清光.

孜然羊肉

薄餅

最後來的是餡餅, 餡餅是即煎的, 所以吃的時候要小心燙口的肉汁四濺.  蝦子餅對牛肉餅的評語是: 餅皮薄, 肉汁豐富, 但肉餡有太多蔥和椰菜, 影響口感.  他比較喜歡九龍城清真館店的純牛肉餅.  而我的羊肉餅情況相似, 不過我並不介意羊肉餡加了蔥.

牛肉餅

總括來說, 我們對這間食店印象不差, 下次會再來吃其他食物, 例如羊肉湯,  咖哩牛腩飯, 羊肉餃子等.

5 comments:

largeheadboy said...

呢間我見都好多人幫襯
早排仲有團購
不過我無買~

naruto said...

你係羊怪喎,全羊宴呀

Cat said...

個孜然牛肉又好似好好味咁喎,都近我果頭,要搵日試下先。

l.minor said...

好,多謝介紹,要搵次會一會佢先

ayclui said...

大頭: 果日都見好多人拎住團購飛入去食o架...唔知有咩食呢?

大叔: 係o架, 我都想全羊宴, 不過蝦子餅都好牛肉, 就下佢囉~

Cat: 你都住近果邊咩? 要去試下啦, 真係好味o架, D 咖哩我諗番起又想食啦...

I.minor:街坊, mark 低佢呀一定要~