Monday, January 28, 2013

熊貓出沒注意

新年將至, 各個商場都會佈置一番, 奧海城的佈置實在太有強國味道, 不看也罷.  要看好東西還是要走遠一點.

國金二期今年以熊貓做主題, 熊貓非常可愛, 吸引不少人跟熊貓拍照, 可憐熊貓們飽受蹂躪至體無完膚, 黑白相間變成黑灰相間, 真是我見猶憐~


落難的熊貓

很有 forever friends 的感覺

怒火眼睛?

稍稍"安撫"後, 好看多了~


9 comments:

naruto said...

有無熊貓車坐先?我最鍾意熊貓車

largeheadboy said...

好真咁款喎

l.minor said...

上星期路經都唔覺有添,下次行過要睇下先得

ayclui said...

大叔: 無熊貓車, 齋睇無互動o架~

大頭: 幾靚o架真係, 除咗果堆作哂狀,影幾十張都唔行開嘅菲嬸~

Minor: 好似上星期尾先有, 一早出未到年廿八都變哂灰熊(不過睇怕依家已經係)

l.minor said...

我見朋友的相入邊,有人同熊貓手拖手囉~

ayclui said...

Minor: 同熊貓手拖手咁勁?果日我見人人都趴埋去同熊貓影相~

the inner space said...

記得在濕地公園隻雪山飛狐唔夠兩日就變了雪山灰狐,今次在國金都唔會好的幾多中環人會高級啲唔落手咩?多謝相片遲些可能走嗮樣嚕!

Cat said...

唉~~~
陰公豬囉....呀貓至啱!

ayclui said...

the inner space: 歡迎您呀~我都覺得D熊貓好快會走哂樣, 除非國金會keep 住清潔囉~

Cat: 係啦, 好彩有幾隻係吊起咗, 唔怕比人摸到變形~