Saturday, September 25, 2010

日式咖哩飯

上星期終於"的"起心肝去會一會新開的日式咖哩飯店 - CoCo壹番屋 .  此店午飯時間真是人山人海, 等了足足了廿分鐘才可以拿到枱.  一坐下我跟朋友便馬上下單.  我點了忌廉什菌咖哩汁蛋包飯, 另配迷你沙律和雪糕.  迷你沙律的蔬菜新鮮, 配芝麻汁很好吃.




吃完沙律後主角便送上,  蛋包飯份量不少, 而且是不設減飯的, 所以我們都嚇了一跳.  先吃一口沒有咖哩的蛋包飯, 蛋滑, 飯軟, 忌廉汁香, 一個字--好!  之後再試咖哩汁, 是典型日式咖哩的味道. 香甜而帶少許辣, 又是一個字--好! 



吃完美味的咖哩飯後, 我們已經飽了九成, 可是還有雪糕未吃, 只好繼續努力 ~



 結賬每人$88, 作為午餐是貴了一點, 不過仍是物有所值的.

3 comments:

supageti said...

午餐邊有咁多時間等位?@@

largeheadboy said...

我剩係喺日本食過咋呢間~ :p

雪糕係雙球咁抵架?

ayclui said...

意粉:
我偷偷地蛇落去嘛 :P

大頭:
你就好啦, 我去果D地方無分店呀...
真係好抵o架, 加$15就有沙律同雙球雪糕...飽到我成個下午瞌眼訓...