Friday, May 27, 2011

九州歸來

不經不覺網誌又荒廢了差不多兩個月, 是時候從新開始吧~
這次九州之旅是日遊以來最長的一次, 總共逗留了十四個晚上.  不過除了照片外, 手信/ 紀念品卻是歷次日遊中最少的(也許是因為日元高企的關係...).
先在這裡紀錄一下這次日遊的小小手信/ 紀念品, 之後再貼一些snapshot 跟大家分享.

食物:


花瓶:


買得最多的東西: 浮石盆, 用來種盆栽~


放一張可愛的小貓相作結尾, 小貓是在一個野外露天溫泉附近見到的~




13 comments:

naruto said...

原來去左玩,你係我週圍第一個去番日本架

largeheadboy said...

你係我週圍第四個去番日本架!

嗰啲係杯呀碗呀多過似花瓶喎~

ayclui said...

大叔: 之前個心都十五十六...不過四月中就覺得OK 囉...日本喎, 我地用行動支持佢.
第二個唔知係咪大頭呢?

ayclui said...

大頭: 第四個? 好丫, 多D人支持日本...
我地呢D 哈日族點捨得唔去日本丫~

兩個一組果D真係花瓶o黎o架~ ^^

ayclui said...

喂, 大頭&大叔, 做咩唔讚亞貓仔可愛呀?

largeheadboy said...

貓仔好可愛喎!^^

naruto said...

貓貓可愛,大頭可。。。。。。。。惡,yeah

l.minor said...

貓仔好可愛x3

Rempei said...

吖吔~~~原來玩完返黎嗱~~

largeheadboy said...

雖然鳴門話我可惡
不過我好大方架
我都仲會話鳴門好可愛架~ :p

ayclui said...

i.minor: 隻貓仔係街貓, 果日佢好肚餓, 食哂成條麵包~

Rempei: 係呀, 真係好爽呀~

大頭: 你夠大方, 比個like 你~^^

supageti said...

咁多花器,一定擺到成屋都係啦。。。。

ayclui said...

意粉: 嘻嘻, 咁又無喎, 都未得閒攪~^^