Sunday, May 13, 2012

北陸豚橫斷之旅 - 東橫INN朝食大好評~

東橫INN以前一向是我們日遊酒店的首選, 但由於它的無料朝食實在太"無料到", 所以我們轉投了 Comfort Hotel 的懷抱.  北陸豚橫斷之旅再次光顧東橫INN是因為兩個原因: 一) 名古屋東橫INN位置實在方便; 二) 還欠三晚就可以換得一張無料宿泊卷.

這次我們在名古屋東橫INN住了兩晚, 在敦賀東橫INN住了一晚.  名古屋的朝食原來進步了很多: 除了有例牌的飯團, 味噌汁, 咖啡外, 還有麵包, 牛肉燒賣, 香腸, 煮野菜, 橙, 香蕉, 大根沙律(我的至愛), 真是豐富得令人感動~





至於敦賀東橫INN的無料朝食相對比較簡單: 有例牌的飯團, 味噌汁, 咖啡, 還有牛角包, 玉子和野菜, 不過都較以前進步. 




不知這篇"報導" 會否令大家重投東橫INN的懷抱呢?

8 comments:

supageti said...

佢再唔改善下早餐,點夠人競爭呢?

largeheadboy said...

啲麵包咁樣包住,即係叫人攞走咁喇~

依家有得揀未必揀東橫 inn,又貴又悶。係呀,聽聞名古屋新幹線口呢間xxx架!

ayclui said...

意粉: 係啦, 我都係鍾意Comfort Hotel 多D, 見今次儲到無料宿泊先幫襯多D 咋~

大頭: 啲麵包係比人攞走o架, 不過唔太好味. 個大根沙律就幾得, 次次食2碗o架~
聽聞名古屋新幹線口呢間xxx架 --> XXX即係咩呀? 唔好嚇我喎~@@

naruto said...

唔,幾好,紀錄在案先

Cat said...

又真係幾多野食喎,可惜我唔去得旅行吖。
最尾果張綠色果D係乜東東呀?

largeheadboy said...

話名古屋新幹線口有啲野喎
不過老實講間間都有架喇
住完返嚟無事就無事架喇

ayclui said...

大叔: OK o架, 經濟同地點就腳囉~

Cat: 你係僕人都幾難放底D主人去旅行囉~
最尾果張綠色果D係芝麻涼拌唔知咩菜,好似波菜咁嘅~

大頭: 吓?我住咁多次又 touch wood 唔覺喎, 不過呢D o野其實邊度都有o架啦, 大家相安無事咪OK 囉...大頭你擰轉後面睇下丫...哈哈哈~

supageti said...

但我鍾意東橫,會繼續住。