Sunday, January 06, 2013

週末膽固醇之夜

週末的晚餐我們多數不在家吃, 因為不用等蝦子餅下班, 可以早一點出去食店. 昨天蝦子餅提起想去試打冷, 我們便去了附近的陵發吃飯.

我們大概六時到達, 由於時間尚早, 只有一枱客人(七時已經滿座了). 之前看過電視介紹, 我們便點了蠔仔粥 (小鍋), 鵝片, 蘿蔔豬紅, 鵝腸併墨魚, 朝日啤酒一枝. 餐牌很特別, 是沒有價錢的~
 

食物很快便送上, 蘿蔔清甜沒有渣, 豬紅韌韌的, 有點咬口.  鵝片很大片, 又香又好味, 墊底的豆腐也不能錯過.  鵝腸併墨魚 - 鵝腸好吃, 墨魚則很一般...

 
 
最後來的是蠔仔粥, 熱騰騰的粥加上蔥花, 雖然蠔仔不是太大粒而且有一些殼, 但味道還是對胃口.  小鍋份量足有六個小碗, 實在是大滿足!

 
大合照
大家猜一下這一頓晚餐要多少錢? 是二百六十五元~ 價錢並不貴啊!

 

8 comments:

supageti said...

打冷是平民食品, 通常都唔會太貴, 不過有質素的真是買少見少了 ~~

largeheadboy said...

碎料,叫埋鹵水鵝肝先至膽固醇高喇
咦,餐牌無添~

naruto said...

我最鍾意個鹵水豆腐,又唔會高膽固醇

Cat said...

好耐都沒食打冷添,開始懷念鵝腸生腸,仲有大眼雞(少數我會食既魚)

l.minor said...

可惜打冷唔係我杯茶,又或者好多人先去食

naruto said...

達仔月曆印好啦,比個地址我寄比你吖:)
my email:edwinor@netvigator.com

ayclui said...

意粉: 我地好少打冷, 十年唔逄一潤咁囉~

大頭: 我地之後都有諗點解無鹵水鵝肝, 有就一定食埋~

大叔: 個鹵水豆腐好得o架, 唔知要點樣整?

Cat: 下次我都要叫大眼雞~魚咁好味都唔食o架你? 我勁鍾意食魚~

Minor: 打冷幾好丫, 不過我都少食~

ayclui said...

大叔: 收到, 即E~