Sunday, February 17, 2013

新春貓聚

以往每年的年初一和初二都要婆家娘家兩邊走, 整天的節目就是柴灣<--> 何文田, 何文田<--> 柴灣.  相當例牌而沒有新意.  今年終於有了突破: 因為認識了新朋友, 我們利用了中間的空檔去探毛小孩, 並且帶了罐罐跟他們賀新年~

首先出場的是不吃罐罐, 只愛吃小食的黃貓, 我們叫她"小虎".  小虎不怕陌生人, 會追著你要小食, 非常得人歡心, 是我們的共同至愛~

可愛小虎, 虎視眈眈很攪笑

同一個地方還有其他毛小孩: 有之前介紹過的小可憐和另一只花貓.  小可憐對我比較少一點警戒心, 所以我每次都會預留整罐貓罐給她~ 而另一只花貓亦非常膽小, 罐罐要放在洞口才敢出來吃. 

左邊是非常膽小的花貓, 右邊是小可憐

其實附近還有不少毛小孩, 不過不是每一次都可以見到, 要看有沒有緣份.  而另一邊的幾個毛小孩亦是我們的指定家訪對象~

指定家訪對象一號, 是蝦子餅的甜心貓, 我們叫她花花
 
花花的朋友

第一次見的新朋友
 
聰明貓, 有自己的膠布家

從此, 探訪毛小孩變成了我們閒時的一個好節目.


9 comments:

l.minor said...

鍾意新朋友仔,好得意~

ayclui said...

Minor: 佢個樣好卡通, 都幾靚o架~

largeheadboy said...

呢個假期我成日要上我細佬屋企餵貓
大早叫你咁我就唔駛去喇~ :p

ayclui said...

大頭: 呵呵,你細佬住邊區呀, 我真係可以幫手喎~^^
咁隻貓貓痴唔痴你呀? 係咪即係巴斯呀?

naruto said...

靚~

影貓係會上癮架

ayclui said...

大叔: 真係上癮呀呢次~ 個個星期六心思思想見佢地...

largeheadboy said...

咪就係巴斯囉
佢都唔係我痴我
係勁痴我細佬同佢老婆囉
不過去埋尋日唔駛去 lu
呢個禮拜有另一個人幫手~

Cat said...

睇小虎個樣惡惡地咁,原來咁黏人,真係貓不可貌相^o^

ayclui said...

大頭: 你無貓"除"所以巴斯唔痴你囉~

Cat: 你養咗咁耐貓有無見過D 貓咁攪笑, 個樣成日嬲爆爆咁, 出飛機耳,但又豎起尾跟住你要小食咁呢? 小虎成日都係咁o架~