Saturday, March 09, 2013

清熱袪濕特飲

最近常常感覺很疲倦, 就算睡了九小時仍然不想起床, 根據以往經驗是"濕重", 又要煲袪濕特飲了.

今天做了一個很簡單的特飲- 粟米薏米水. 

材料:

粟米2枝, 生熟薏米$5 (到藥材鋪買$10分兩次用), 糖冬瓜半包, 水10-12 碗

做法:

1) 粟米去皮切三段, 粟米鬚要留起洗淨一起煲
2) 生熟薏米,糖冬瓜略沖洗
3)全部材料加水一起煲, 水滾後轉小火再煲45分鐘, 完成

這個特飲有著很香的粟米味, 而且不是太甜, 既可以趁熱飲, 又可以放入雪櫃變成凍飲, 比汽水有益得多了.


相片質素差勁, 敬請原諒~

8 comments:

Cat said...

請問煲完大約剩幾多碗左右呀?

ayclui said...

Cat: 我用真空煲, 當用10碗水, 有8碗左右啦,全程用明火煲應該會少D...試下啦, 好好飲~

naruto said...

好,我下星期又試

ayclui said...

大叔: 好味又易煲, 雪凍咗拎出街飲仲正~

largeheadboy said...

唔用糖冬瓜得唔得
我覺得糖冬瓜啲甜味好假

l.minor said...

試完感覺如何?

chiseenjai said...

常常感覺很疲倦, 就算睡了九小時仍然不想起床, 根據以往經驗是"濕重" ?

我真係唔知呀!

可叫我老豆煲!

Good sharing ^_^

ayclui said...

大頭:唔用糖冬瓜可以落冰糖, 不過少咗DD袪濕嘅力度, 因為冬瓜係利去水~

Minor: 好似無咁攰, 蝦子缾話好瞓咗少少(其實唔想起床係只限星期一至五囉~)

chiseenjai: 叫老豆煲啦, 好好味o架~