Thursday, July 01, 2010

在家試種沙律菜

可以自給自足一向都是我渴望做到的事.  以前試過參加康文署的園圃計劃, 種出的蔬菜美味又安全 (因為是有機種植).  可是園圃計劃實在太受歡迎, 很難才可以抽到.  退而求其次只好嘗試在家種沙律菜.
很喜歡一種沙律菜叫火箭菜 - 味道有點微苦, 但又帶一些芝麻香, 跟其他沙律菜混合一起吃, 整個沙律會變得更加美味.  上星期終於決心去花墟買材料 - 種子和泥, 用吉X家的外賣盒做盆.

左邊是火箭菜, 右邊是有機生菜

日本的野菜培養土


今晚已下了種子, 希望一個月內會有收成 :P  我會定期在這裡跟大家 update 沙律盆的生長情況. 
多謝收看~

7 comments:

maymay said...

種埋車厘茄,到時加隻蛋就有碟美味沙律啦~^^

supageti said...

收成夠唔夠整一盆沙律呀?嘻嘻 ~~~

ayclui said...

maymay:
車厘茄好難種, 要好多太陽先得(意粉屋企有露台啱D)...我買現成好過~ ^^

意粉:
Depends個盆有幾大啦~ 應該夠我一個人食, 蝦子餅唔 like 沙律嘅, 慳番唔益佢~

naruto said...

我想種車厘茄喎,有果實收成會滿足D

ayclui said...

大叔:
有果實收成會滿足D --> 我夠想咯, 不過次次都種唔到...>.<

Rempei said...

唔該種埋士多啤梨,收成後大家分享吖~~:p

ayclui said...

Rempei:
種士多啤梨? 都好喎...不過等我種完沙律菜先...^^