Thursday, July 08, 2010

日式美食

看到網友Rempei分享他的日式美食, 我也來湊一下熱鬧~
這一包是煮豆腐的醬汁,用法簡單, 只要把豆腐煎好, 再加醬汁拌勻就可以了














第一次做煎豆腐, 原來不是太容易, 因為只要稍為大力一點拌醬, 豆腐馬上變成豆腐花! 製成品味道不錯, 醬汁有很多肉碎, 甜甜的可以拌飯吃.













第二個要跟大家強力推介的就是這款芝麻沙律醬 :

















醬汁除了充滿芝麻香味, 還有輕微酢酸味, 最適合我這些怕酸的人.  今晚用它做了一個麻醬蝦仁牛油果雜菜沙律,味道好得吃完沙律才醒覺忘記了先跟沙律拍照...呵呵~

P.S. 沙律汁在百X/ 祟X有售~

6 comments:

naruto said...

無講幾錢嘅,睇下我食唔食得起吖嘛

supageti said...

成日嗔窮果啲查實最有錢 ~~~~ :p

maymay said...

吃得好清淡喎~~

ayclui said...

大叔:
咪扮窮喎, 支芝麻醬$40有找...
真係好鬼正o架~

意粉:
係啦...

maymay:
我一向唔鍾意食濃味嘅...簡單就好.呢個星期有2晚淨食沙律, 好正啊~

Rempei said...

嘩~~芝麻沙律醬我都好鍾意食架,吉吉島有支好抵買,遲d post出黎先

ayclui said...

Rempei:
快D 介紹多D 好o野比我睇, 呵呵呵~