Sunday, March 18, 2012

2012 維園花展

維園花展曾幾何時是我每年都熱切期待的大事, 可是近年來水準與新意都不斷下調, 花展的吸引力慢慢轉移到它的賣場去了.

昨天趁蝦子餅加班, 一個人去了維園看看.  早上還不算太多人, 可是也不容易找到好位置拍花照.











匆匆看過展品後便快步去賣場, 打算血拼一番...可是今年賣場的貨式實在太一般, 最後只是花了廿多元買了兩個小花盆, 兩盆植物和一包種子.  唉, 實在是一個令人失望的花展.



12 comments:

Cat said...

粉紅色企鵝好特別,我都有諗過去,但係我最怕多人。
蛇苺?食唔食得架?

supageti said...

花展對我已經無晒吸引力 ~~

ayclui said...

Cat: 我都有人群恐懼症o架...只係心思思想去賣場睇下有無特別o野買啫. 以前淨係去賣場係唔駛入場費o架>.<

蛇莓食得o架, 不過佢嘅觀賞價值高過食用價值囉~要唔要D 種子玩下?

意粉: 我都係咁話, 不過一年一次咪當趁墟囉~

Cat said...

唔種啦!我唔想做殺種物凶手呀。
睇住妳種過癮D。

naruto said...

呢類要同人迫嘅展覽我真係唔得,人太多我會發脾四

TY said...

我今年都無去, 太多人,雖然我覺得今期風信子吸引...但係好多龍友企死一個位唔郁,又唔會諗住讓下其他人..所以都係咪攪!

l.minor said...

想到人多,我都怕怕

今年我見佢地主題好似風信子

ayclui said...

Cat: 無問題, 你要照顧三位小姐已經忙到爆啦~

大叔: 我都好憎人多嘅, 不過為咗買想要嘅o野我會做快閃黨, 果日行展覽部份行咗30分鐘, 賣場就個半鐘呀~

TY: 歡迎你o黎呀, 我都有去你度睇泰臣o架~^^其實風信子我唔啱...怕佢大味...不過都唔及果d 亞嬸, 個個喺d 花前整個"人比花嬌"樣, 幾惡哽...>.<

ayclui said...

I. minor: 唔去無損失囉...

TY said...

嘻嘻.. 多謝光臨....我都時不時有睇你個BLOG架..係咪第一次留言呢? 哈哈!

哇哈哈...大嬸們要留倩影我唔怪佢地既~~~ 佢地影完就閃, 唔會好似龍友咁死守!

supageti said...

以前, 銷售區晌場外咪幾好, 果時我會去完又去, 因為一次攞唔到咁多嘛, 鍾意佢多選擇價格又幾合理, 有時仲會遇到啲唔係咁常見既植物 ~~

ayclui said...

TY: 以後多d 留言呀~^^

意粉: 係啦, 依家要比入場卷先有得買o野, dislike~