Sunday, March 11, 2012

再來一次

對上次在馬家莊清真館所吃的咖哩羊腩念念不忘 (上次吃的請按這裡) , 所以又要蝦子餅再跟我去吃~  這次除了"安哥"咖哩羊腩飯之外, 其他都是未嘗過的.   我們還點了清燉羊肉湯($56), 大餅羊肉卷($36), 雞肉鍋貼 ($30).

咖哩羊腩飯一貫惹味不用多說, 清燉羊肉湯內有數件羊肉和粉絲, 配上芫茜令湯味更濃, 喝後好像渾身溫暖.  大餅羊肉卷是用蔥油餅包裹著羊肉, 配上一些蔥絲及甜醬, 有點像吃京式片皮鴨.  雞肉鍋貼煎得不太脆, 但內裡雞肉頗滑而且肉汁豐富, 味道不錯.

 清燉羊肉湯

咖哩羊腩

大餅羊肉卷

雞肉鍋貼

9 comments:

Cat said...

引死人啦!我要試吓個清燉羊肉湯至得。

supageti said...

我都覺得清燉羊肉湯最吸引 ~~~

ayclui said...

Cat&意粉: 個清燉羊肉湯真係好好味, 熱辣辣飲成身暖哂, D羊肉仲好好味o架~
個牛肉/羊肉餡餅都係必食推介呀~

Cat said...

啱啱食完,好正。
真係無味精。我落咗少少鹽,仲加咗孜然粉。
而家暖笠笠^o^
多謝介紹!

ayclui said...

Cat: 坐言起行喎, 叻! 今日咁凍食羊肉湯啱哂啦, 仲食咗D 咩呀?

Cat said...

無啦!為左BB著想,加多塊兩方包。

l.minor said...

睇黎我都要去試下先得,不過要等病好先得

ayclui said...

Cat: 為左BB著想? 你係大肚婆? 唔係要戒口嘅咩?

I.minor: 等病好先啦, 如果感冒食羊肉會困住D 感冒, 好耐先好番o架~

Cat said...

望住個BB一日一日咁大,我要同佢分手呀。