Sunday, October 03, 2010

國慶閒遊鹽田仔

國慶假期第二天, 我們決定到上次因天雨而放棄遊玩的鹽田仔一遊.  遊覽鹽田仔很方便, 只要到西貢碼頭找往鹽田仔的街渡買票便可, 往復票每人$35.  我們乘搭早上十一時開出的班次, 十五分鐘後便到達.  由於這天不是正式假期, 所以乘客不算多.  鹽田仔的景點有著名的聖若瑟天主堂, 鹽田, 紅樹林, 及活泉井等.  我們沿著指示由碼頭出發, 大概兩個小時便環繞了小島一周.


碼頭附近的村公所
                                                            
村公所旁邊便是茶座, 有小食如茶果, 汽水, 即食麵供應.  我們打算遊覽完畢才在此處休息.  沿著指示很快便到達鹽田和紅樹林. 鹽田的資料請參考鹽田仔的網址, 這裡就省略了.  鹽田的景色在藍天白雲襯托下顯得很美, 而紅樹林的生態保育, 據說比米埔還好.  我們在這裡真的看見很多不同種類的蟹,  還有彈塗魚, 和其他魚類.  

鹽田風光

鹽田風光




順路走了不久便到達連接著鹽田仔和滘西洲的玉帶橋.  之後我們經過兩個涼亭, 到達活泉井.


玉帶橋

活泉井

經過活泉井不久後, 就見到鹽田仔最著名的聖若瑟天主堂.  有百多年歷史的教堂是全港保存最妥善的鄉村教堂.  教堂的建築設計外型簡單, 教堂內前端為祭台, 色調富中國色彩.

天主堂正面

天主堂前的鐘

教堂內

參觀完聖約瑟天主堂後, 我們便回到茶座吃茶果和渴汽水.  茶果有多款味道, $5一個.  我們要了雞屎籐, 杏仁, 番薯和鹹味的蘿蔔.

最右邊白色的是蘿蔔茶果, 餡料有蘿蔔絲和蝦米
                                   
蝦子餅覺得鹹味的蘿蔔茶果最好吃, 我就愛杏仁和番薯.  吃完茶果後我們便乘下午二時三十分的船回程.

13 comments:

Rempei said...

都係一個遠離繁囂的好地方啊

largeheadboy said...

啲相好靚呀!
秋涼去行下都好喎

supageti said...

依間教堂係咪得到世遺乜乜獎果間?

naruto said...

喂喂喂,咁啱我都去左喎,我星期六去,同你同一日?


不過我連相都未揀,有排都未寫到佢

to:意粉
係呀

ayclui said...

Rempei:
真係一個好地方呀, 空氣好, 參觀完仲可以去食海鮮添...

大頭:
多謝, d相多數係事頭影o架, 我d相唔見得人...

意粉:
yes 啦~ 去行吓啦, 幾正o架 ^^

大叔:
原來果個真係你!!!!
一點鐘喺茶座走, 黑背心黑短褲果個嘛...
我覺得九成係你o架啦, 不過驚認錯會瘀皮... 快d 出post 啦, 想睇你影果d 呀~

naruto said...

即係你係揸腳架果個啦

我D相有排呀,想試少少新野,要多幾日

ayclui said...

大叔:
唔係喎, 我地無帶腳架. 我一o黎你地就走啦...我係T-shirt短褲, 粉釭色背囊呀~

supageti said...

下次一人帶支玫瑰花啦喂 ~~ 哈哈 ~~~

naruto said...

咁係唔係坐我後面,個男人一到就行開左去廁所果個呀?

to:意粉
呢處啱你,快行一粒鐘多D都行完,斜路,樓梯少少啫;又有樹蔭,又靚

supageti said...

可能本身住晌郊區,近年真係好少去郊遊,以前住市區時就成日去 ~~~

ayclui said...

大叔:
Bingo~ ^^

意粉:
唔駛帶玫瑰花啦, 大叔個樣好易認啫~

l.minor said...

我之前都睇過妳呢篇,以為你地約一齊去郊遊,原來係分別去嘅~

ayclui said...

I.minor:
無約O架, 不過幾"蹺"見到大叔囉~