Sunday, October 17, 2010

近期最愛 - 粉紅喜蔭 (Variegated Episcia)

貼一下我的近期最愛花花 - 粉紅喜蔭.  喜蔭是以觀葉為主, 葉色多變, 花色反而比較一般.  栽培方法可參考這裡 --> 喜蔭栽培手記.

Pink Satin
Cleopatra (又名妖后)
Pink Moonlight Valley
Pink Dream

這四款星級貴賓當然是住在我家, 還有其他的一般賓客就住在公司, 有機會再跟大家介紹一下.

6 comments:

supageti said...

幾廿年前晌 office 種過類似 Pink Moonlight Valley 既植物,我已經 N 年無晌 office 種野 ~~~

naruto said...

紅色葉又幾靚喎!

largeheadboy said...

我屋企種乜叮乜呀~

Rempei said...

晌office種到生果俾自己食就好lu~~

ayclui said...

意粉:
幾廿年前? 唔係呀化?

大叔:
係靚o架,一盆可以食到好多杯阿華田雪糕~

大頭:
仙人掌都釘?

Rempei:
office D 生果唔係種o架, 係用錢買嘛:(

supageti said...

初出茅廬既事 lu ~~ 其實果兩盆盆栽係前一份工(學校)啲同事 farewell 我送嫁,我擺晌(依家既紅磚大學) pantry,點知後來畀人偷左一盆,我報保安,保安叔叔仲笑我傻。@@