Sunday, February 06, 2011

年年有餘 - 錦鯉年糕

不想到大型超級市場購買賀年禮物, 今年我跟同事學做錦鯉年糕.  經過第一次失敗後 (沒有顏色的錦鯉...), 做出來的錦鯉也算似模似樣.  大條的錦鯉要蒸三十分鐘, 小的也要二十分鐘, 所以在年三十晚蒸糕都蒸了幾小時...累得不得了.  不過看到大家收到禮物時的驚喜表情, 也就值回票價了.




這款是送給爸媽和奶奶的



這款是送給姊姊的, 因碟子不夠大放兩隻大錦鯉

包裝...生手技工不能太苛求了

6 comments:

supageti said...

利害啊!畀你 10 個叻!

naruto said...

我要多過樓上,比11個叻

largeheadboy said...

自已造好呀,我全力支持呀!

maymay said...

好靚呀,我會唔捨得食囉~^^

supageti said...

其實食唔食得嫁?我見人地都係愛黎擺,話要大發特發(毛)至 Good 喎。

ayclui said...

意粉:
嘻嘻, 多謝欣賞, 我都好滿意呀~

大叔:
多謝X2 ~ ^^

大頭:
YEAH~ 我要身體力行唔幫襯大集團啊~

maymay:
都係老師勁, 教好多心得比我地, 我自己得2條小魚咋, 都唔捨得食佢~

意粉:
D錦鯉真係食得o架, 係椰汁年糕, 不過你講得啱, 咁靚條魚梗係唔捨得食囉, 由得佢擺到發毛, 好意頭呀~