Thursday, February 10, 2011

新年雜記

新年假期又過去了, 初一和初二忙著去拜年, 初三休息了一天, 沒有行大運.  初四晚看了溫拿三十八週年演唱會, 安哥環節便離開, 免得跟人潮擠在一起.  看演唱會前到附近商場一間叫 Amazing Place 的餐廳吃晚餐, 倒是吃得很滿意. 

 
初五那天跟蝦子餅一起放假, 中午到了一杯屋吃仙台牛舌料理. 參考了食評後, 我們點了牛舌+刺身定食和1.5人份量的炭燒牛舌套餐.  這裡的午市時間是有飲品放題的, 飲品包括橙汁, 烏龍茶, 咖啡, 檸檬紅茶等, 雖然選擇不是太多, 但也算不錯了.


1.5人份量的炭燒牛舌套餐
牛舌+刺身定食


等了一會兒後, 兩個午餐便送到.  我的牛舌+刺身定食跟蝦子餅的牛舌定食套餐分別是刺身和牛舌的份量, 而牛舌的質素也有一點不同.  刺身份量不多但新鮮, 牛尾湯和沙律也不錯.  麥米飯比較有嚼勁, 不是我那杯茶(但蝦子餅說好吃).  主角牛舌比一般坊間的厚身, 肉質彈牙, 跟在仙台吃的當然沒有得比, 但也比其他日式食店的好吃得多.  這次午餐最大的得著是我放開懷抱吃了山芋蓉, 那個黏稠的口感可不是人人會接受的, 不過聽說它對腸胃很好, 就二話不說的吃下去了, 其實除了黏糊糊外, 山芋蓉是沒有什麼怪味的.

吃完午餐後我們乘”叮叮”到香港公園逛逛,順道試一下蝦子餅的二手新玩具–女朋友一號 (我的女朋友二號還未開封).蝦子餅說平日上街不想帶大機映 “snap shot”,而且又有興趣比較一下女朋友一號跟二號的分別,所以在網上買了這個二手新玩具. 二手新玩具操作簡易, 相片效果比傻瓜機好得多了, 下面是我的試機相.









11 comments:

naruto said...

歡迎加入女朋友行列;快D試二號,我想聽評價

largeheadboy said...

快D試二號 X 2
我都有啲想買~

l.minor said...

快D試二號 X 3

一號二手買了幾錢呢?其實我對一號興趣大d XD

不過我對P記嘅機真係好有好感

naruto said...

我最想知二號影相D detail位出唔出到

題外話:無人理你D牛舌喎,呵呵~

ayclui said...

大叔: 好, 等我叫蝦子餅試...我唔pro 呀~

大頭: 好, 等我叫蝦子餅試...我唔pro 呀~
x2, 原來咁多人吼住女朋友二號... :)

I. Minor: 好, 等我叫蝦子餅試...我唔pro 呀~x3
一號二手買咗兩千銀有保養

大叔: 無人理你D牛舌喎 --> 哼, 仲無人讚我d相添...無人讚我就叫唔郁蝦子餅喎...呵呵~

supageti said...

我鍾意薄荷葉果張 ~~ 迪更斯快啲做野 ~~ 哈哈 ~~~

naruto said...

哇!好靚呀D相

ps:快手呀

ayclui said...

意粉: 都係你有誠意D~

大叔: 妖, 你好假囉...好啦, 睇下星期日好唔好天, 出去附近行下試機~

P.S. 咩叫做detail位出唔出到? 可唔可以比張相示範下呢?

maymay said...

我都鍾意薄荷葉果張
依家冇野做,冇得換新機~>_<

l.minor said...

掛住講相機~唔記得講牛舌

牛舌好似幾好味!真正仙台牛舌我就未做過,不過我食過一間油麻地日式拉麵(叫八王子,油麻地永安後邊),有牛舌食,味道唔錯,不過拉麵就普通d,有機會試下

d相你用光影魔術手整?哈哈~

我鍾意牛舌特寫果張,見到都想食呀!

ayclui said...

maymay: 多謝~
冇得換新機--> 叫安哥買囉~^^

I.minor: 牛舌幾好味o架, 唔似一般鋪頭果D"燈影牛舌" 咁透哂光...八王子--> 等我記低先~
d相你用光影魔術手整--> 無錯, 幾好用丫~^^