Friday, February 18, 2011

元宵佳節覓食記

最近無意中在網上發現大角咀區一間酒店內的意大利餐廳, 名字跟多年前另一間位於九龍灣, 而我們又非常欣賞的餐廳相同, 好奇之下便看看它的食評, 原來也不錯, 於是決定去吃半自助晚餐.

是日餐牌

由於地點不是太方便, 整晚都只有大概十人光顧, 對我們來說就很好, 可以靜靜地享受晚餐. 沙律/ 冷盆/ 餐湯/ 意粉/ 甜品都是自助的, 主菜方面可以四選一, 連餐飲每位$250,另加一小費.
這裡的沙律, 冷盆種類適中, 不多不少, 材料也新鮮. 其中以薯仔沙津, 巴馬火腿跟蜜瓜, 蜜桃雞件, 煙三文魚和鴨胸都是我們的推介. 而自助意粉的質素亦十分高, 可是因為還要吃主菜, 我們不得不忍痛放棄添食.


上層是沙律吧, 下層是冷盆

另一角度的沙律吧
我的推介

忍痛放棄添食...其實我真的想再吃...

主菜方面, 蝦子餅要肉眼扒, 我要海鱸魚. 肉眼扒雖然不算厚身, 但配上美味的野菌汁就令人吃得滿足. 我的海鱸魚所配的黑芝麻忌廉汁雖然賣相有點怪, 但味道其實是很不錯的, 加上海鱸魚肉質嫩滑, 不知不覺就清了碟.


肉眼扒

海鱸魚


吃完主菜後, 我們尚預留了少許位置吃甜品. 相對沙律/ 冷盆, 甜品的選擇比較少: 鮮果併盆不過不失, 其他的奶凍/ 果凍亦是一般. 最好吃的是左下角的朱古力慕絲蛋糕, 不過也不打緊, 反正我們在喝完餐飲(咖啡)之後已經很飽.


這間餐廳除了晚上有半自助晚餐供應外, 中午也有半自助午餐, 價錢由$88-128, 比晚餐還要優惠. 我們都打算下次再光顧半自助午餐呢~

12 comments:

supageti said...

好似幾抵食噃 ~~ 但係位於大角咀學你話齋真係幾唔方便 .....

naruto said...

我都like喎

ayclui said...

意粉:
真係OK o架, 就係因為唔就腳先有咁嘅質素, 人一多一係就加價, 一係就求其o架啦~

大叔:
o黎試下啦, 搭地鐵去奧運站再行五至十分鐘啫, 人少少帶埋快獸去, 任你點影相都得呀~
下次食埋個set lunch 再報告一下~

maymay said...

等埋你個報告至去食~^^

ayclui said...

maymay:
無問題, 等我~ ^^

largeheadboy said...

今晚我經過過呀,都覺得好吸引下,不過唔係太餓所以無上到去~

ayclui said...

大頭:
哎呀, 你走寶啦, 佢地有set dinner o架, 價錢係$88-98 (+10%) Pasta or Risotto + Soup of the Day, 個餐牌要問先有得睇~ ^^
下次試下啦~

largeheadboy said...

係!?咁下次一定要試下喇
多唔多人架?

ayclui said...

大頭:
閒曰夜晚一定唔多, 除非比人包場(有o架), 邊有人咁神心去呢度丫, 咁"隔sip"~
午餐時段就未知, 應該多人d, 因為附近多OL同鬼佬, 而 lunch 嘅價錢又合理~
我諗住搵個星期六再試 lunch~

l.minor said...

原來你地鐘意周圍食,會不斷參考你地嘅食評

l.minor said...

其實係咪油站附近那間酒店呢?

ayclui said...

I.minor:
歡迎交流飲食情報呀~
油站附近? 個油站仲喺度咩? 喺麥噹噹對面果間酒店就係啦, 酒店叫九龍x悅~