Tuesday, October 02, 2012

閒逛鯉魚門

在四天的悠長假期中, 我們並沒有外遊, 而是去一些比較少去的地方, 其中一個便是我從來都未去過的鯉魚門.

乘地鐵到油塘站, 沿A2出口行約十五分鐘便到達三家村.  眼前所見是一條小漁村, 跟旁邊的大廈有點格格不入.



如果不打算在這裡吃海鮮的話, 食肆選擇並不多.  我們沿著海鮮市場行了一會兒便見到"瑞香園", 留意這個小店是因為看過一個飲食節目的介紹, 對老闆的堅持很感動, 所以到來支持一下.

老板和老闆娘正忙著造餅

 
除了各式各樣的小食, 我們即場買了老婆餅跟雞仔餅.  老婆餅的皮雖然不太鬆, 但餡料不甜膩, 想起這餅是老闆一個一個手造的便加了一點分.  雞仔餅原來是硬的, 味道鹹香(南乳味?)帶甜, 油油的質地不是我和蝦子餅的那杯茶...(買了兩件, 只吃了半件...)

老婆餅

雞仔餅
穿過了那些店子和寮屋便到達海邊, 那裡有一些奇形怪狀的大石和一個燈塔, 拍了一會兒照後, 我們便乘小巴直接回家.



左上:椰堆;左下:芝麻餅; 右上:合桃酥; 右下: 加蛋餅

7 comments:

naruto said...

果樹睇日落好正架,咁快走

ayclui said...

大叔: 我地一點幾到, 三點鬆D走咗啦,無等日落.

Cat said...

咁其他野好唔好食呀?
個加蛋餅好似同澳門果樣唔一樣,味道唔知同唔同呢?

largeheadboy said...

呢頭我耐唔耐就嚟
我喺呢頭大
對呢度好有感情~

ayclui said...

Cat: 其他都好食, 我最鍾意加蛋餅, 好似光酥餅咁, 不過仲好味D, 蝦子餅就鍾意芝麻餅, 勁香脆~

大頭: 原來你係街坊...邊間酒家食海鮮好呀?

supageti said...

依度係我地童年的遊樂場 ~~

ayclui said...

咦, 意粉你同大頭以前係街坊o黎o架?