Sunday, October 21, 2012

近期茶記推介

大角咀的茶記愈開愈多, 近期新歡是一間叫金沙的茶餐廳.  早餐價錢比同區略貴, 要$26 - 28 (同區是$23-24).  不過食物質素亦稍勝.


餐牌

看到有我的至愛奶油脆豬, 大部份時間我會毫不猶豫地選D餐, 但其實其他餐的味道也很不錯.

D 餐, 看到那誘人的豬嗎?

B 餐, 厚多士外脆內軟, 比太興的還高了一截

至於餐茶方面, 奶茶鴛鴦水準穩定, 不會給你"驚喜", 所以我們每個週末都乖乖奉上金錢~ 

除了早餐, 我們也常常到附近吃晚餐.  其中一間叫新樂華餐廳是我最近一人晚餐的心水選擇.  它的魚餐是我的推介 (以下圖片可能令某靚仔不安, 哈哈~).  魚湯套餐索價$72, 不要飯減$4.

魚餐連飯

自己吃光一條魚, 大滿足~

第二次吃的魚

魚餐包括一大碗魚湯, 內有數件豆腐和幾粒草菇, 一條略煎過的魚並以菜心墊底, 胃口不大的可以不用叫飯. 魚湯味道鮮甜 (我覺得還是有下師傅的, 只是下得輕手), 魚煎過後不覺腥, 菜心開始當造也很好吃.  對我來說這個魚餐不用吃飯也很飽了.

 

5 comments:

Cat said...

嘩!好多魚呀!
D餐既"水晶通粉"係咪即係穿窿既意粉呀?

ayclui said...

Cat: 係呀, 我鍾意食魚嘛~
水晶通粉係穿窿既通粉, 用米造嘅, 未煮熟時透透地明, 意粉係用麵粉造, 有少少分別 : )

largeheadboy said...

魚餐好吸引啊
不過好似貴咗啲

係喇,出街食點都會有味道
爭在重手定輕手

ayclui said...

大頭: 魚餐唔算貴啦, 又湯又菜又魚, 好過自己煮呀~

TastylifeBuBu said...

大角咀開咗好多茶記之餘,都開咗好多唔同類型嘅食肆,我都好多時係大角咀出沒吃吃吃