Wednesday, June 16, 2010

美味的三文魚碎炒飯

那天, 在雪櫃裡"發現"一樽三文魚碎 , 趁蝦子餅要開OT的晚上用來做炒飯自己吃~
炒飯材料非常簡單:

白飯一碗 - 隔夜飯好一點, 炒之前略為叮熱
蛋一隻
三文魚碎適量
粟米隨意
法邊豆適量 (可以改用菜心或其他比較硬身的蔬菜)
蔥花適量
薑米- 大量 (個人喜好)

做法也簡單:
1) 白飯略為叮熱
2) 下油爆香薑米, 加入法邊豆,粟米同炒
3) 下飯, 炒均, 再加三文魚碎, 再炒均
4) 下蛋 (預先拂開), 炒均, 撒下蔥花, 攪掂

因三文魚碎帶有鹽分, 所以炒飯可以不用再調味.


炒飯的樣子可以嗎?




8 comments:

supageti said...

唔錯噃 ~ 不過師妹實叫你攞個靚啲既碗裝啫 ~~ 哈哈 ~~~ :p

naruto said...

我鍾意炒飯,但三文魚會變义燒粒,唔腥

ayclui said...

意粉:
哎呀, 比你睇到我個叮叮兜...^^"
我屋企得米通碗咋...嘻嘻~

大叔:
三文魚唔腥o架...變义燒粒都好得喎, 方便D又可以用餐肉粒, 要厚切嘅~

naruto said...

點會唔腥,你地慣左啫

maymay said...

俾師姐講左我想講果句添~^^
三文魚碎硬唔硬架呢?
如果唔硬,我又買番樽看門口先~~

ayclui said...

大叔:
同你食飯就真係唔駛爭魚食啦(唔係噃,有魚仲見到大叔咩?)

maymay:
呵呵呵, 等我得閒去$10店揀2隻碗先 :)
三文魚碎唔算硬喎,炒耐咗乾咗就可能會硬d

Rempei said...

如此美味之炒飯,為何要趁蝦子餅要開OT才煮呢?嘻嘻~~

ayclui said...

Rempei:
我要減肥嘛---> 獨食難肥 ^^"
實情係咁啱得咁蹺啫...