Tuesday, June 29, 2010

一支公的晚上 - 日式炒麵

又是一支公的晚上.
不想叫外賣, 就隨便在雪櫃找一些現成的食材, 東湊西湊又完成一個簡單晚餐.

材料:
炒麵兩份 (一包有三份)
火腿兩片
蝦仁十多粒
椰菜半個


做法:
1) 椰菜, 火腿洗淨切絲, 蝦仁用少許鹽和胡椒粉醃一會兒.
2) 先將椰菜下鑊略炒, 盛起;
3) 將炒麵下鑊, 炒鬆, 同時在鑊旁邊下蝦仁同炒
4) 炒麵鬆開後再將椰菜放回, 並加入火腿, 蝦仁再混合一起炒
5) 最後加入炒麵附上的味粉, 拌勻, 完成


食評:
炒麵質地不錯, 有點煙韌口感, 椰菜蝦仁火腿配搭OK, 美中不足是那些味粉帶有少許酸味, 有點怪怪的 (因為我不喜歡吃酸的東西).  下次再炒一定會放棄用味粉, 改用甜豉油來炒.

5 comments:

naruto said...

日式左喺邊呢?

ayclui said...

大叔:
我諗係包味粉囉 @@~ 都唔好味嘅~
下次加2條蟹柳, 整埋麵豉湯應該會有feel啦啩~

supageti said...

日式炒麵啲味炒係咁啦,我通常只會落少少 ~ 你個雪櫃都有好多野喎,husband 成日話我地個雪櫃無野食,嘻嘻 ~~~

maymay said...

半個椰菜炒出來得咁少嘅?

ayclui said...

意粉:
我鍾意將個雪櫃塞滿食物...有安全感呀~
不過有時過哂期都唔知...敗家精 >.<

maymay:
有半個椰菜o架, 不過 D 椰菜熟咗變成一pat喺哂底囉~^^