Saturday, June 26, 2010

中式晚飯的選擇

星期五給可怕的 "亞洲萬里通" 熱線攪到頭痛, 不想也沒有氣力煮晚飯, 所以跟蝦子餅去了近日 "番兜指數" 甚高的利寶閣吃晚飯. 利竇閣跟本區其他酒家比較, 無論是裝修, 食物質素與服務態度都高一點, 最愛它環境清靜, 枱與枱之間隔得遠, 不易聽到別人的談話內容.

二人點選了半價優惠套餐, 包括白灼蝦, 老火湯, 鹽焗手撕雞, 菜遠炒牛肉, 送木瓜雪耳糖水, 茶芥連加一共$245, 價錢公道.

                                
                                                    
















老火湯是合桃腰果煲豬展
                                                      
                                    
















 白灼蝦很新鮮

                            














 菜遠炒牛肉一般
















鹽焗手撕雞嫩滑, 好吃
















飯後送的木瓜雪耳糖水也不馬虎, 清潤而不太甜. 總的來說, 兩百多元可以舒舒服服的吃一餐少油少鹽少味精的晚飯, 真的滿意了.

5 comments:

naruto said...

奧海城唔就腳呀

supageti said...

最近天氣太熱,我都無乜煮飯,好彩 husband 批准我請假唧 ~~~~ 不過我地都係食啲 cheap 野,幾廿蚊就搞掂 ~~ :P

ayclui said...

大叔:
奧海城OK 啦, 東涌線九龍站隔離之嘛, 好快到~

意粉:
通常我見唔太攰都會煮, 不過簡單D, 好似粉麵, 餃子咁,好彩蝦子餅唔詐形:)

maymay said...

好啱我食,尤其碗糖水~^^

ayclui said...

maymay:
呢間真係唔錯o架~ 清清靜靜食得好自在.