Sunday, June 20, 2010

玻璃肚愛上沙律

天氣炎熱, 開始不想吃太heavy的午餐, 沙律便是一個不錯的選擇. 由於我擁有一個"玻璃肚", 所以我不會隨便到食店點沙律來吃.  幸好公司附近的"超級三文治"跟我的"玻璃肚"沒有相沖, 可以放心吃.  六月份推介的沙律真是"一支棒" -- 牛油果燒雞蜜桃配芒果醬.
除了上述的牛油果燒雞蜜桃外, 這沙律的底材還有羅馬生菜, 火箭菜(賣飛佛), 小蕃茄, 杏仁片.  沙律配搭清新可口, 而最特別的是那芒果醬汁, 內裡有辣椒, 黑椒粒, 芒果汁等, 層次豐富, 甜中帶辣和香, 跟清新的沙律材料配合得令人吃過不停.  這個六月我已經吃了四次之多, 據經理說, 這個沙律只會在六月亮相, 過後便會轉新的沙律.  所以我還要在六月完結前多吃一兩次呢~ 如果大家有興趣試一下, 可以 download 這裡的優惠卷 -->  e-coupon

P.S. 如果要自製這個沙律, 我會將蜜桃改為金奇異果, 牛油果拿走, 換成白菌~








9 comments:

naruto said...

食沙律好呀,我都愛食呀

maymay said...

呢個沙律啱晒我,牛油果、蜜桃、燒雞我都愛吃,最衰超級三文治早已撤離沙田!>_<

supageti said...

牛油果賣飛佛呀 ~ 唔好拿走啦 ~~~ :P

ayclui said...

大叔:
沙律好呀, 大熱天時真係透心涼o架~

maymay:
too bad :(
返工果度無咩? 自己整囉~

ayclui said...

意粉:
牛油果 --> 膽固醇高喎...>.<

naruto said...

我成日整沙律,貪佢無咁肥仔,厠所又去多D呀

supageti said...

膽固醇?咩黎嫁?哈哈!

連焗薯我都要加牛油果嫁!:p

supageti said...

不過自從加入左依間機構之後都好似無乜食過 super sandwich ~~

ayclui said...

大叔:
哈哈, 你最關心output~

意粉:
原來你係牛油果粉絲~ 我唔識買, 請問意粉應該點揀牛油果呢?